onsdag 6 juni 2012

Mmm

Kolla vad min goding kom hem med!! Dessvärre har jag ingen aptit alls men det ändrar sig nog om några dagar och då kan jag sätta i mig detta med gott samvete! För så lite som jag har ätit de senaste dagarna... Vatten och nyponsoppa typ! En mycket bra diet för er som vill gå ner i vikt ;-)

I övrigt så är jag inte ett dugg bättre idag så imorgon lär det bli en sväng till vårdcentralen! :-( jag klarar mig eftersom jag överdoserar Ipren/Alvedon Tar var tredje timme, varannan gång Alvedon och varannan gång Ipren! Funkar fint. En läkare ordinerade Gunnar det när han hade hög feber och jag tänkte att det funkar nog på mig med och det gjorde det :-)

Min snälla mamma var och hämtade barnen på förmiddagen och åkte till djurparken. Barnen blev överlyckliga, sen skulle de åka till morbror Henke som har kalas så deras dag lär bli bra! Skönt att de fick komma iväg lite. Både för dom och mig. Ligger jag i soffan så klättrar dom på mig nonstop och tycker jag är jättetråkigt! Och så kunde Oskar greja med altanen med! Tack snälla mor och far!!

1 kommentar:

  1. hej gumman..

    nu har jag kommit hem från semestern och har tagit mig lite bloggtid. :) men stackare har ni vairt sjuk allihopa ? och du nu, stackars.. usch usch.. hoppas du kryar på dig fort nu och ser du fått lite "kuckelimuck" medicin.. ;)

    kram vännen

    SvaraRadera