onsdag 7 september 2011

Vatten vatten bara vanligt vatten

Kerstin älskar att leka med vatten och eftersom jag ändå hade tänkt städa toaletten låter jag henne "go crazy".
Annars idag har jag och barnen varit lediga. Vi (läs jag) har försökt städa lite men det gick sådär! Kerstin är lite grinig idag och vill mest bli buren. Reaktion på vaccinationen eller nya tänder, jag vet inte exakt!
På förmiddagen var vi en sväng i Borås med mamma. Vi tittade på gardintyger, har önskar mig nya gardiner i födelsedagspresent så det ska mamma sy åt mig :-)
Nu på eftermiddagen har Emil & Kia varit här och fikat och skvallrat ;-) just precis nu väntar vi på att pappa Oskar ska komma hem. Ska försöka fixa lite tvätt och annat tråkigt i eftermiddag - ikväll kanske jag ska scrapbooka lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar