måndag 19 september 2011

Födelsedag

I lördags kväll var Mia, Jen & Johanna här och firade mig. Jag hade fixat iordning i källaren så vi satt i gillestugan del för att inte störa barnen när dom sov och dels för att vi skulle få vara ifred. Det var en superkväll med mycket vin, goda drinkar och underbara vänner :-)
Fick härliga paket med! En berlock till mitt pandora-armband, 2 margerethe-skålar lagom till dip och ett presentkort på panduro (här ska köpas scrapbooking).

Igår snackade vi uppförsbacke. Tjejerna åkte hem vid 02 och Kerstin vaknade kl 05.50. Eftersom Oskar fortfarande är invalid kunde han inte gå upp med barnen (Han kan ju inte bära dom tex). Först var jag bara trött men under dagen smög en riktig bakfylla sig på. Jag brukar aldrig bli dålig med igår var jag nära att spy flera gånger. Vid 16 var familjen här och firade mig. Fick ytterligare en fin berlock och pengar (av mamma har jag ju redan fått gardiner, ska fota nån dag).

Idag hade det varit skoj att åka och spendera lite av dom pengarna jag har fått men vi får se hur det går. Barnen behöver nog aktiveras idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar