tisdag 6 september 2011

Mörker

Nu är det höst!! Fy vad tråkigt! I vanliga fall brukar jag välkomna hösten med öppna armar. Längta efter att krypa upp i soffan med en filt och kolla på serier, men inte i år. Dels har sommaren varit alldeles för kort och dels gillar jag inte mörkret. Vad ska nu hända med mina löparturer efter barnens nattning? Måste ev börja träna gym igen (vilket jag gärna hade gjort om jag bara hade tiden!!).
Var ute och sprang knappa 6 km ikväll, det var härligt! Nu ska jag stupa i säng...

2 kommentarer:

  1. Gissa om jag skällde på din hare, när han påstod att vi inte hade nån reflexväst, & när jag tog fram den, skyllde han på att den var klumpig!!! Fast det hörde du säkert ut;0)...... Reflex & pannlampa ska jag se till att det fixas, sen kan ni ge er ut på vägarna i mörkret:0)..... Inget dyrt gym här inte!!!! hihi...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med. Svårt att ta sig ut! Jag går efter
    Middagen men då kan jag inte jogga men bättre att röra sig än inte alls!

    SvaraRadera