söndag 4 september 2011

Jobbångest

Imorgon är dagen D, eller iallafall dagen före dagen D, dagen C då alltså ;-) Imorgon ska jag åter tillbaka till Donken och jobba. Oskar ska fortsätta att vara pappaledig på måndagar så barnen ska inte till dagis. Vi börjar alltså att mjukstarta lite. Ska bli skönt att slippa stressa iväg första dagen! Har ändå sån ångest över att börja jobba igen men orkar inte älta det här. Har gjort det så mycket irl så det känns lite uttjatat nu! Det kommer att bli bra intalar jag mig!!!

Jag har lite kvar att förbereda för imorgon, måste få med mig mat bland annat. Har lovat mig själv att ta med matlåda varje dag!!! Nu ska jag börja få in rutin även när jag jobbar. Ska bara fundera hur jag ska få ihop träningen...?

Nu fixa klart! Sen sova!! God natt :-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar