tisdag 20 september 2011

Att få till det

Det är fortfarande svårt att få ihop allting. Vet framförallt inte hur jag ska lyckas fortsätta med löpningen och träning över huvud taget. På kvällarna är det mörkt nu för tiden och då vill jag inte ge mig ut själv och förutom kvällarna när barnen sover finns det inte så mycket tid. Det är tråkigt när man vill nåt så mycket och så får man inte ihop det.

Imorgon ska jag jobba igen efter att ha varit hemma sen i fredags. Oskar är aningen bättre men det gör fortfarande ont när han rör armen! De senaste dagarna har han därför inte kunnat bära barnen eller så mycket annat heller för den delen.
Igår och idag har jag och barnen gett oss ut på egna äventyr. Leo's igår och ÖF idag. Det va skönt att få lite stimulans även för mamman i familjen.
Nu somnar jag mitt i inlägget här ;-) god natt

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Din hare har ju svikit landet & jobbar borta i värmen nu.... men nästa vecka får du allt dra han i öronen & sparka han i arslet så ni kommer ut:0).... Införskaffar ni er varsin pannlampa oxå, är mörkret inga problems.
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Vill du läsa en annorlunda blogg? kika då in till mig ;) En blogg som är emot kroppsideal, en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

    (ursäkta reklamen, men jag ser den som positiv för det är ändå en ganska viktig sak jag vill sprida vidare)

    SvaraRadera