lördag 17 september 2011

Ändrade planer!

Igår fick jag lämna jobbet kl 14 istället för 17 och idag skulle jag jobba 7-16 men är hemma istället. Anledningen är att Oskar har skadat sig. Han stod på en stege på jobbet igår, stegen slant och han ramlade in i ett järnstaket och skadade axeln och armen och slog i knäna i betonggolvet :-( först tyckte han inte att det var så farligt men det blev värre och värre under dagen igår så idag blir det säkert ett besök på akuten. Han har nog väldigt ont för imorse försökte Kerstin klättra över hans ben innan jag hann stoppa henne och då fick han jätteont stackarn! Så jag är hemma och vabar idag, Oskar är ju knappast istånd att ta hand om två barn idag!
Ska se om jag hinner städa lite med under dagen för ikväll kommer tjejerna hit och firar mig, för jag fyller ju faktiskt år idag. Lätt att glömma när det händer så mycket annat ;-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar