fredag 9 september 2011

Ett snabbt hej

Kikar in, sitter på rast på jobbet! Har jobbat mycket den här veckan men det har gått bra! Idag ville dock inte Gunnar till dagis och vaknade på helt fel sida + att dom hade försovit sig så det blev en hemmadag för oskar och barnen! Skönt för dom ;-)
Jag har skött min mat och träning bra denna veckan (hittills) så jag måste komma ihåg att väga mig nån dag. Känner mig lite mindre faktiskt :-)
Jobbar imorgon med, sen är jag ledig i 3 dagar, ska bli riktigt skönt faktiskt!! Sen när jag kommer hem idag så är mina fönster putsade! Söta mamma är hemma och gör det nu, en liten del av födelsedagspresenten jag har önskat mig :-)

Ha det gott!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken bra present!!!

    Sv: jag går sällan själv. Har oftas barn eller hundar med mig så stavar går bort.

    SvaraRadera