tisdag 30 augusti 2011

Tog mig i kragen

Ikväll tog jag mig i kragen, sparka arslet ut soffan och gav mig iväg på en runda! Fick sällskap av grannen Jonas som (peppar, peppar) verkar ha blivit av med sitt knäproblem! Det var skönt med sällskap och nån som väntade och som hindrade arslet att bygga bo i soffan! Det blev en dryg sjua och konditionen var kvar där jag lämnade den. Vi sprang i snitt-tempo 5.48 och det kändes ok, lite trött på slutet men inte värre än att jag kunde hitta kraften att lägga in en liten spurt!
På lördag gäller det med tjejmilen! En liten gnutta motivation har hittat tillbaka men jag kommer inte gå stenhårt på tiden. Över 30 000 ska springa så det kommer säkert vara svårt att ta sig fram! Hoppas däremot på en tid under 60 min! Ska bli skönt och kul bara att komma upp till Johanna en helg och dricka lite vin på lördagen med henne och Jen :-D
En snabb femma tänkte jag hinna klämma in innan dess, torsdag tror jag!


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Skönt att du tog dig ut! Jag är så sjukt trött. Kanske pga mörkret..

    SvaraRadera