fredag 12 augusti 2011

Fel

Texten kom tydligen inte med imorse, ni får pussla ihop själva...

Min frukost för dagen!

Idag vet jag inte vad det är med mina barn! Dom har inte sagt ett ljud sen vi gick upp imorses. Gunnar tittar på Bolibompa och äter frukost och Kerstin leker själv(!!!). Jag tassar runt på tå, rädd för att förstöra detta paradis ;-) 
På dagens schema står en handling. Jag och barnen ska ha myskväll själva ikväll eftersom Oskar ska ut med några killar på jobbet och då behöver vi handla lite götta!! :-) planen var nog även att fixa lite här hemma även idag men det blev ju även några öl för gubben igår så jag räknar inte med nåt :-P. 
Det ser ut att bli en fin dag idag så jag ska även passa på att tvätta och hänga ut - love it!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar