söndag 21 augusti 2011

Söndag

Äntligen söndag! Idag kommer Oskar hem :-) Han har varit i Järna och hälsat på sin bror och det har jag inte skrivit för jag är rädd att mördare och våldtäktsmän ska läsa det och se sin chans ;-) hehe men nu har jag klarat av 2 nätter "själv" och det gick ju bra!
Vi har sett till att ha fullt upp i helgen när vi var pappa-fria och knappt varit hemma. I fredags gick vi upp till mamma och pappa på eftermiddagen. Där fick vi tacos och stannade till det var läggdags för barnen.

Lördagen startade vi med lite te hos grannarna. Vid lunch gav vi oss in till u-hamn för paket-inköp och för att lämna Kerstin hos farmor och farfar. Vi skulle nämligen på barnkalas på Leo's lekland och eftersom jag var själv ville jag bara ha med mig ett barn. Väl på leo's lekte Gunnar och hade jätteskoj med sina kusiner i flera timmar! Kerstin hade bara sovit en timme under dagen så båda gick och lade sig så fort vi kom hem och det passade bra för Mia var hos mig på kvällen och vi drack lite vin och tjötade skit :-) läggdags för mig vid 12 och idag är man lite trött! Kerstin har krånglat i några nätter och jag har fuskat lite med vällingen på natten :-/

Idag blir det en lugn förmiddag här hemma, säkert lite film och mys i soffan! I eftermiddag ska vi på kalas till Martin och Gladys och äta smörgåstårta :-) skulle tro att Oskar kommer hem framåt kvällen. Dom var på gröna Lund på kvällen och det slank nog ner en eller annan öl. Titta på reprisen av sommarkrysset idag, dom hade tydligen synts i bild flera gånger!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar