fredag 19 augusti 2011

Ovärdering

Gah!!! Jag är sååå irriterad/trött/arg! Varför kan inte jag ha turen på min sida någon gång!?! Det blir ingen skola! Fan! Tänkte börja jobba igen och efter samtal med jobbet så kändes det bra. Jag skulle få ett bra schema och slippa jobba för mycket oregelbundet men fick ett samtal idag då jag fick veta att det inte skulle funka! Nu måste jag åter igen omvärdera situationen och jag är bara så arg och besviken! Vet inte alls vad jag ska göra.. Bara att jag ska sova nu! Denna kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig :-(

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. När allt går emot, vill man bara dra täcket över sej & försvinna!! Vet hur det känns gumman<3<3. Thé & tid för prat finns alltid här nere..... U know that!!

    Kram/kia

    SvaraRadera
  2. Jag har pratat med Oscar! Han förstod att du inte ville jobba stängning och så verkade det som!

    Ring honom på måndag, jag tror det kan lösa sig.
    Om inte så får vi hitta en lösning ändå =)

    SvaraRadera