söndag 28 augusti 2011

Dagisdags

Imorgon är det dags för Kerstin att börja med inskolningen på dagis! En veckas intensiv inskolning mellan 9-15. Ska bli spännande att se hur det går men det är inte utan att det känns i mammahjärtat! Oskar ska fortsätta med sina pappa-måndagar så det kommer som mest att bli tis, ons, tors och halva fredagen. Jag kommer säkert att vara ledig på vardagar här och där så det kommer säkert att gå bra!
Mest orolig är jag över maten... Att hon inte äter helt själv och inte är jättevan vid "vanlig" mat. Hon brukar ju inte vara kräsen men man vill ju att hon ska få i sig mat så dom tankarna finns ju!
Nu har jag fyllt i en bibba med papper och lagt fram kläder till imorgon så vi är redo! Fortsättning följer...

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Lycka till på dagis med Kerstin. Jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra efter några dagar. Och du...... hon kommer nog inte att svälta ihjäl.
    Kram mamma

    SvaraRadera