söndag 14 augusti 2011

Motivation

Hur ska jag hitta tillbaka till den goda motivationen som gjorde att jag var så duktig innan! Maten har jag slarvat med ett tag men jag tränade ändå 3-4 ggr/vecka så det gjorde inget. Vikten stod stilla och det kändes ok. Det sista har jag dessvärre slarvat med träningen med! Fy jag mår så dåligt!! 2 ggr förra veckan men bara 1 gång denna veckan! Denna helgens mat ska vi inte ens tala om, vill bara kräkas på mig själv!!

Jag vill verkligen säga att jag ska bättra mig nästa vecka, men har sagt det så många gånger nu att det börjar förlora sin klang! Men jag ska verkligen försöka!! Gah!! Giv mig styrka!!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vad sägs om en liten utmaning mellan dig och mig? Minst 3gång /veckan. Prommis, jogga det spelar ingen roll bara vi rör oss?

    SvaraRadera