fredag 22 juli 2011

Tidig uppstigning

Imorses 06.30 hade jag gett vad som helst för att få somna om! Visserligen kunde jag "snooza" Gunnar lite med svt play på datorn ;-) men sen vaknade Kerstin me och då var det kört!!
Ute öser regnet ner och jag sitter och försöker hitta motivationen till en löprunda. Lite senare ska vi ev till Daniela och Co. Hon kom hem från Italien igår så vi har inte setts på flera veckor för innan dess var ju vi på öland men nu måste vi ses innan jag längtar ihjäl mig ;-)

Igår kändes det som fredag så vi körde fredagsmys à la Tacos, chips och film :) såg den nya maria wern som har kommit ut och den va bra! Såg även nya huss häromdagen och dom har jag inte tyckt var så bra innan men denna nya var bra! :-)
Se därja! Lite filmtips såhär på fredagmorgonen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar