fredag 22 juli 2011

2 mot 1

Idag har jag varit själv med båda barnen på Leos! Pust och stånk säger jag ;-) nä det gick ganska bra men ett par ggr sprang Gunnar iväg när Kerstin krävde uppmärksamhet nån annanstans. Jag förväntade mig (med smått panik inombords) att hitta honom ledsen och letande efter mig men fann honom alltid i full lek och glad som aldrig förr :-) men som sagt i övrigt gick det bra. Gunnar hade lika skoj som alltid och Kerstin var helvild av allt hon ville göra men inte fick/kunde.

Ikväll är Oskar iväg med sina bröder. Jag går och lägger mig själv i våran säng men väntar på att han ska ringa när som helst att vi ska hämta honom (trots att han lovade att ta sig hem själv ).

Nu ska jag somna till ett avsnitt av solsidan! Varför är det så svårt att gå och lägga sig i tid bara för att det är semester??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar