tisdag 19 juli 2011

I väntans tider...

Idag har det varit fullt upp ända sedan jag klev upp ur sängen imorses! Det är först nu jag sitter ner och vilar lite. Så vad har hänt då? Jo jag började dagen med en tuff löprunda, mycket uppför och det blev 8,7 km! Väl hemma så skulle K sova och vi fick alltså lite möjlighet att vara ute och greja i trädgården allihopa! Oskar grävde upp rötterna från häcken och jag körde skottkärran och rensade land däremellan. Ännu ett tufft träningspass ;-) när K vaknade var det lunchdags och då fick vi visserligen vila lite med ;-) sen åkte O och G till järn&bygg för att köpa en ny spade (den förra gick av när han grävde). Jag och K var hemma och städade, plockade in disk och dammsög! Nu är det bullbak på g och i väntan på jäsningen så tar jag ett glas cola och skriver lite här :-) ikväll ska jag vila (och äta bullar )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar