söndag 17 juli 2011

6-tempo

De senaste veckorna har jag sprungit på bra! Jag har inte legat över 6-tempo en enda gång (i genomsnitt). Däremot såg jag nu att jag har inte sprungit 1 mil sen 29 maj och faktiskt bara typ 3 ggr totalt i år. Jag sprang visserligen 9 km på Öland i förra veckan men just 1 mil, det låter bättre det! Hade ju även tänkt springa Falkenbergs stadslopp den 30 juli och det är ju snart det!
Ikväll är planen att ta milen igen. Tänkte dra med mig grannen Jonas, som inte har sprungit på 2 veckor - detta blir hans straff ;-)

Jag håller vikten hyffsat bra. Har gått upp 1 kg på semestern och det är väl godkänt. Kan bara tacka träningen för det. Ska ta tag i dom sista kilona när vardagen kommer tillbaka igen!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. vad snabb du är!
    6-tempo på en mil är ju jättebra!
    Bra jobbat!

    SvaraRadera