lördag 30 juli 2011

Post loppet

Efter loppet! Matchar ansiktet med tröjan ;-)

Jag önskar att jag kunde ge lika bra och levande beskrivningar som Jossan (kan inte länka i telefonen) vars blogg jag brukar läsa. Jag gör en lätt sammanfattning istället!

Vi svettades som..??? ja iallafall, redan innan loppet började! Det var VARMT. Mitt på dagen och 27 grader typ! Men jag måste ändå säga att jag är nöjd. Målet var att springa under 60 min och jag sprang i mål på 59,09! Det var aningen längre än 1 mil för min mil-tid var 58.40.
Vi hoppade över alla vätskestationer och körde med vätskebälte och en jäkla tur det! För vid sista kontrollen var mitt vatten slut och jag tog en plastmugg. Skvimp skvimp och jag försöker slurpa i mig några droppar men jag blir tokig. Då måste jag stanna om jag ska få i mig nåt och det gör jag inte! Som tur var fanns det svampar och duschar på vägen med!
Fy jag känner att jag svamlar, ska lägga mig nu!

2 kommentarer: