måndag 11 juli 2011

Fortfarande kvar

Vi är kvar på Öland lite till. Har egentligen ingen brådska hem till alla måsten. Gunnar börjar nog längta hem däremot. Han säger några ggr om dagen att han vill hem till Hökerum. Antagligen är det sina leksaker han saknar.
Idag har iaf vädret varit mulet under dagen så vi åkte 15 min till Löttorp för att aktivera Gunnar. Där finns det nämligen bilar som man (när man har lagt i en tia) kan köra runt på en bana. Gunnar tyckte det va skoj och åkte upp många tior ska ni veta ;-) lite svårt att gasa och svänga samtidigt så Oskar fick lite motion me :-)

2 kommentarer:

  1. Jag åker hem en sväng ikväll så jag spanar i lådorna då! Vi kommer hem igen på söndag! Ha det såå kul!! Kramar Grannen

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig attt Gunnar haft roligt!

    Jag ger ersätning till Alexander på kväll & natt.

    SvaraRadera