fredag 31 december 2010

Sista dagen 2010

Snart är det ännu ett år. Det springer verkligen iväg!! Ikväll får vi nog se vad sim händer. Planen var att vi skulle till danielas men theo har varit sjuk med feber så vi ska höras om hur han mår senare. Jag känner mig faktiskt inte helt hundra själv känner jag idag.. Skulle ju självklart vara jättetråkigt att sitta själva hemma på nyår men jag känner inte för att Gunnar ska bli sjuk nu så att vi inte kan hitta på nåt i nästa vecka när oskar ändå är hemma. Vi avvaktar och ser :-)

Uppdatering på potträningen är att det går super. Han har varit blöjfri nästan all vakentid sen i julas och knappt några olyckor :-) han säger oftast till men är vi inte hemma så får man ha lite mer koll för annars är det lätt att han glömmer av sig. Men det blir helt klart ett blöjfritt år för honom 2011 (dagtid).

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar