tisdag 28 december 2010

Simning och mer shopping

Idag fick Gunnar vara en stund hos BoKina (hans farmor och farfar) medans resten av oss åkte till gällstad för att hitta byxor till honey. Ett par hittade vi till honom och trots att jag inte letade efter nånting så sprang jag på en klänning att ha på nyår :-)
Efter det åkte jag och simmade och sen vidare för att hämta Gunnar. Han hade inte sovit på hela dagen så efter en snabb nap i bilen så fick han vakna för att kunna somna på kvällen (då var kl typ 17). Han somnade strax innan 20 och nu sitter vi och kollar på nån winter.. Sådär bra eftersom jag sitter och bloggar samtidigt ;-)
Det var iallafall skönt att komma iväg och simma innan idag men vad trött man blir i ögonen av allt klor! Annars går det sådär denna veckan. Får se vad vågen säger på måndag... För mycket godsaker från julen i huset fortfarande ;-) men har kommit igång med träningen iallafall! Tjejmilen nästa (eller vad säger du Johanna?)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar