måndag 27 december 2010

Morning ;-)

Har sovit kasst inatt, Kerstin har krånglat lite och jag har legat konstigt så jag fick ont i ryggen mitt i natten! Snygg frilla har jag me ;-)
Igår blev det lite shopping och jag köpte bland annat träningskläder, en väska, en scarf, ett halsband, tröja och kalsonger till gunnis och en påse från Ikea med lite smått och gott :-) på kvällen sen blev det lite tacomys och sen "den fördömde" med Lassgård..
Idag ska jag börja med viktklubb igen efter mitt juluppehåll. Det blir en prommis sen när barnen ska sova och senare i veckan ska jag åka och träna och kanske simma :-) oskar är ju ledig i 2 veckor så nu får man passa på!! Nu ska jag väga mig och se hur mycket jag har gått upp under julen och sen ska jag äta frulle med Gunnar. Ha en bra dag alla!!

(ps lite dåliga på kommentarerna nu för tiden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar