onsdag 1 december 2010

Fredagen den 13:e?

Idag när gunnar hade slutat på dagis åkte vi en sväng till daniélas. Där hade vi lika trevligt som vanligt. Det var efter det som denna dagen blev riktigt dum :-( dessvärre kan jag inte skylla på nån annan än mig själv! Det började med att jag var tvungen att tanka på vägen hem (och ni som känner mig vet att jag väntar in i det sista innan jag tankar). Nu var det inte många droppar kvar! På varje tankställe stod det fullt av bilar så jag åkte ut till volvo. Väl där inser jag att jag har glömt min väska hos daniéla (fan!). Åker snabbt och hämtar den, ner till OK (närmast) och där strular korten men till slut kan jag betala och åka hem. Senare så kvällen ska jag göra mat till kerstin. Vad märker jag då? Jo jag har glömt hennes ersättning också. (Ännu mer fan!) Bara att bege sig in till stan och handla. Och som sagt, jag kan inte ens skylla på nån annan än mig själv. Då hade det åtminstonde kännas lite bättre ;-)

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar