måndag 6 december 2010

Det går fortfarande neråt

Med vikten alltså :-D minus 0,9 kg denna veckan och nu har jag bara 0,4 kg kvar till min iphone :-Dska börja träna lite denna veckan oxå. Tänkte börja med 2 ggr i veckan och snälla kina har lovat att passa kerstin nån timme på onsdagarna så jag kan träna lite! Idag skulle vi egentligen vara på mammaträff men gunnar var lite sjuk inatt (hade feber och hosta, nästan krupp) men nu verkar han bättre iallafall. Vi håller oss hemma i vilket fall så får vi se under dagen hur det verkar... Jag ska försöka hinna med att få lite ordning här hemma och sätta upp dom sista julgardinerna. Har sån julstress nu! Bara köpt en julklapp.. Panik! Ska ev åka och handla lite julklappar på lördag. Ska ev bli övergiven igen fast det gick ganska bra sist så jag är inte orolig!
Förresten så har bilden inget med texten att göra, hon är bara så gullig så jag var tvungen att dela med mig ;-)
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

5 kommentarer:

  1. ååå vad roligt grattis. Jag har helt tappat motivationen :(

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är! du kommer ha iphonen säkrad, utan problem :)

    SvaraRadera
  3. Är det iphone4 du ska köpa?

    Kollar du oxå V.D? det är typ ingen som ser den serien. den är helt underbar. ser du den på svensk tv? Jag & sambon ser den så fort ett nytt kommit ut från USA.

    SvaraRadera
  4. Vi laddar ner. Kommer alltid nya avsnitt på fredagar. Bästa dagen :)

    SvaraRadera