fredag 10 december 2010

Morgonstund har guld i mun?

Damn vad trött jag är idag! Gunnar kom in till oss kl 5 och då var det tydligen morgon. Nu sitter vi och morgonmyser med tänd brasa och allt. Oskar har åkt till jobbet och sen åker han bort över helgen. Tror att det kommer att bli ganska påfrestande med gunnar för han har inte riktigt varit sig själv i några dagar nu tycker jag.. Han har ätit dåligt och därför varit lite svår och bråkig! Men det brukar gå bättre när vi hittar på lite så idag ska vi sysselsätta oss med öppna förskolan på förmiddagen iallafall. I eftermiddag är vi hemma och tar det lugnt. Imorgon ska barnen vara hos farmor och farfar medans jag åker och handlar julklappar. Måste bara komma på vad jag ska köpa först bara! Kanske bara blir klappar till mig själv ;-)

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

3 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar något spännande. svårt att hitta något till dom små medan jag hittar massor till Felicia.

    SvaraRadera
  2. JAG vill ha julklappar! =)

    SvaraRadera
  3. Köp nåt riktigt fint till dej själv, det är du värd!!!!
    Från mamma

    SvaraRadera