onsdag 9 september 2009

Städdag

Idag har jag varit riiiktiiigt duktig ska ni veta.. Vi började daagen lite slappt däremot, jag och Gunnar. Han va vaken inatt så klockan va nästan 08.40 innan vi orkade pallra oss ur sängen.. Efter en lugn förmiddag åkte vi till Ica Maxi vid 11 och storhandlade, köpte tex en stor ficus-växt för bara 99 kr, fynd!! Nu på eftermiddagen har jag städat, bara här nere däremot. Gunnar har varit duktig och låtit mig gå runt här och plocka utan att kräva för mycket uppmärksamhet! Jag hann till och med putsa 2 fönster, men bara invändigt och tvätta 2 tvättar. Det är när man har varit såhär duktig som det är så underbart när sambon kommer hem utan att märka nån skillnar *grrrr* Kollade lite på fotbollen me men det va väl en tråkig match eller!? Imorgon blir det jobb igen. Jobbar 3 dagar i rad nu. Jobbig vecka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar