fredag 4 september 2009

Jobbig morgon!

Jag försov mig imorse... och jag hatar att försova mig. Jag behöver min tid på morgonen och bara ta det lugnt om jag ska få en bra start på dagen! Min klocka stod iallafall på 10 (jobbade till kvart i 3 inatt). Jag vet att jag snozade några gånger men helt plötsligt visste jag att "nu har jag försovit mig" och då va klockan 11.15. Jag skulle hämta Gunnar på dagis kl 12 så det va ingen fara men morgonen blev iallafall stressig och inte alls som jag hade tänkt mig.
Till råga på allt så öste regnet ner utanför och bilstolen hade Oskar imorse när han lämnade Gunnar och den sitter kvar i hans bil så jag skulle behöva gå eller cykla och hämta Gunnar. Dagen kunde inte bli bättre. Efter lång övervägning kom jag på att Gunnars gamla bilstol va kvar i källaren, aningen för liten men bättre än att bli dyngsura i regnet. Och det funka jättebra, han somna till och med på vägen hem så nu har jag haft tid att plocka undan lite till här. Just nu tar jag lite fika medans jag kollar på Twilight... Sååå bra, längtar till New Moon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar