måndag 7 september 2009

Idag

Såhär trött kände jag mig imorse, då hade jag inga planer för dagen. Behövde ta mig inåt stan för att köpa medicin till Gunnar och handla lite granna. Bestämde mig för att ta mig i kragen och ringde Daniéla för att höra om hon kanske va sugen på en fika. Hon va precis på väg till öppna förskolan där det va sångstund och undrade om vi ville följa med. Perfekt! Vi va ändå på väg så vi slängde oss in i bilen och gav oss av. Sångstunden var jättemysig och den föjdess av lite lek. Senare blev det även lite mellanmål. Blev faktiskt riktigt imponerad av öppna förskolan och nästa måndag lär vi vara där igen =) Det blev även en lunch på Tullen innan vi gick upp till Daniéla för en kopp fika!
Gunnar och Daniéla äter kaka och myser! Pernilla, Tuva och Mollie va oxå me och det va kul att ses igen, sååå längesen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar