tisdag 15 september 2009

Dagen..

Ja vi hittade faktiskt på en hel del idag. Mitt halsonda försvann efter min fjärde kopp =)
Jag och Gunnar gick ner till "city" efter hans 3-timmarslur och lunch. Där va vi på lekplatesen lite och sprang även ihop med mamma som va på väg till jobbet efter sin lunch. Vi va bara där i kanske 20 min sen ville Gunnar åka vidare i sin vagn (han blev lite lessen när mormor försvann)
När vi va ute och gick idag såg vi så jäkla läskiga saker. Bland annat denna lilla ormen. Den är inte större än en stor daggmask men jag tror att det är en huggormsbebis. Den låg på asfalten och solade men när jag kom närmare intog den försvarsställning. Tur att den inte va större!
Jag såg oxå en mosad mulvad (blä!!) och ännu värre så trampade jag på en död näbbmus. Va nära att kräkas när jag såg det!!
Ikväll har jag bakat muffins och oj va goda dom blev. En plåt med vanliga muffins och en med hallon i =) Dom ville man inte kräkas på precis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar