onsdag 23 september 2009

Hemmasysslor

Här är gårdagen i bilder! Vi vi och storhandlade på Ica Maxi på förmiddagen. Såhär mycket får man för 1200 kr! Inte så värst mycket, men köpte blöjor och snus och andra dyra saker. På vägen hem tog vi en donken och Gunnar åt jättebra så han fick en ballong =)
Köpte även 2 blommor på Ica på extrapris (19.90). Väldigt fina faktiskt. Ska ställa dom på Gunnars rum för hans gamla blommor gick och dog!
Detta är Gunnars nya favvogrej! Att leka med vatten! Detta kan han göra 24 timmar om dygnet non-stop! Så detta gjorde han igår medans jag bakade, perfa!
Bakade bullar på eftermiddagen. Dom blev smarriga men även om jag va och storhandlade så glömde jag några ingredienser så jag fick improvisera, men dom blev som sagt bra ändå!

2 kommentarer:

  1. de ser väldigt mumsiga och proffsiga ut :)

    SvaraRadera
  2. haha! visst är de konstigt att alla blommor bara går och dör hela tiden! Riktigt tröttsamt! Fast man vattnar dem 1 gång per år! jag har samma probleo sofia!
    Goda bullar du bakat! ser goda ut iallafall! smakat har jag inte ännnn! för du har väl frusit in några och sparat till mej när jag kommer och besöker er i Hökerum!?:)
    Fin blogg, roligt att läsa!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera