måndag 14 september 2009

Besviken!

Igår blev jag grymt besviken. Hade planerat en härlig TV-kväll med en film som jag trodde skulle va i stil med Wallander, Beck eller Camilla Läckbergs filmer. Men fy vilken besvikelse!! Tydligen så var det nån slags tysk-svensk production så dom två viktigaste karaktärerna Knutas (som han heter i boken) och Johan Berg (+ många fler) va DUBBADE!! Jag blir så irriterad och känner mig lurad på min TV-kväll! Dom där tyskarna är ju vana vid dubbning så för dom borde det inte spela nån roll utan dom kunde ta bara svenska skådisar och dubba till tyska! Eller bara göra den på tyska och dubba så kan man själv få välja om man vill se skiten. Men att locka med så många svenska skådespelare och inte nämna dubbningen i reklamen det är lurendrejeri!! Riktigt känner raserianfallet komma ;) Top Model räddade som tur va min kväll så den va inte helt bortkastad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar