tisdag 1 september 2009

Deltid!

Nu är det äntligen september vilket betyder deltid =) Jag ska bara jobba 60 % från och med nu! Oskar har börjat jobba igen efter sin pappaledighet idag och för att Gunnar inte ska behöva gå för mycket på dagis så går jag ner i tid. Passar mig utmärkt! Skönt att kunna va hemma lite igen och ta ikapp mitt sociala liv som har hamnat i skymundan när jag började jobba igen.. Idag ska tex jag och Gunnar åka in till Sophie och Aston och fika lite. Försöka ta tag i träningen me nu och hoppas att man har lite mer energi! Idag får det bli soppa till lunch och kanske en prommis med Gunnar lite senare så har jag varit lite duktig iallafall!

2 kommentarer:

  1. skönt att gå ner lite i tid :) ska du fortsätta köra skift?

    SvaraRadera
  2. japp.. så länge det funkar så kör jag skift iallafall!

    SvaraRadera