söndag 28 juni 2009

Röda faran..

I början av veckan va det nåt märkligt på gång.. Mamma och pappa hade nån slags överraskning på g och jag fick inget veta.. Jag spekulerade i allt möjligt men hade egentligen ingen aning. Dagen innan jag skulle befinna mig i Borås för att träffa mina föräldrar satt jag med tjejerna och hade en härlig kväll på Babbel.. Berättade att det va nåt i görningen och alla började spekulera vilt! Det kom förslag på allt mellan att vi skulle få ett nytt kök (ja det är ju troligt Mia ;) till en hund eller att pappa skulle öppna resturang i Borås (det va nog mest på skoj). Den skulle i så fall heta "J-C's brunsås och Ingrids dukning".. Hehe.. På vägen hem fick jag dock min snilleblixt och kom på att det kanske va så att jag skulle få en cykel.. Behövde ju faktiskt en och hade vid ett tillfälle för några veckor sen nämt detta för mor och far. Rätt fick jag och mötte dom på Sportex för att välja ut "röda faran".
Jag och Johanna försöker lista ut vad som är på g
Idag provcyklade jag den för första gången och Gunnis va med. Tror inte han tyckte det va speciellt roligt eftersom han somna efter bara nån minut ;)
Oskar spenderade lång tid med att montera ihop den, utan en enda svordopm faktiskt! Och detta blev slutresultatet.
Sen på eftermiddagen återgick han till sina vanliga sysslor och fick lite hjälp av Gunnis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar