fredag 5 juni 2009

Jag & B.G är sååå tajta!

Igår träffade jag Björn Gustavsson =)
hehe funny story!
Jag jobbade iallafall (körde skift) när en tjej kom och berättade att Björn precis va i driven, hon va heeeelt säker på att det va han. Jag passade på att gå fram när han skulle få maten för att kolla och visst va det han :) Maten var iallafall inte klar så han fick snällt vänta på parkeringen. När maten va klar (han skulle ha en special-burgare) vågade ingen gå ut så jag tog mod till mig och gjorde det. Han tackade (och bugade faktiskt). När jag kom ut för att ge mat till en annan bil, mötte jag honom och då hade dom gjort fel på hans burgare. Han va väldigt trevlig och glad så jag sa att jag skulle ordna så att det blev rätt. På väg in igen kom jag på att jag kanske borde dubbelkolla så att det blev rätt denna gången, vänder mig om och då ser jag att han precis har tagit av sig tröjan för att byta den.. eh? tyckte det va lite pinsamt så jag vände om igen, gick in och fixade maten till honom..
När jag kommer ut igen har han lämnat bilen och åker typ skateboard på parkeringen.. konstig kille detdär, lite dampvarning - kan inte sitta still.. Men skönt att han va sådär trevlig och glad som han verkar =)
Me and B.G!!

2 kommentarer:

  1. BG?! Najs! Men du skulle ju slängt upp kameran och fotat som en tok när han bytte tröja och sedan sålt bilderna till Expressen =) hahah

    SvaraRadera
  2. eller hur! kom på det sen.. eller tatt kort som ja kunde lägga upp här!

    SvaraRadera