måndag 1 juni 2009

Mors dag..

Igår var det som bekant mors dag och en vacker sådan.. Tyvärr spenderade jag dagen på jobbet, direkt därefter åkte jag med familj till svärmor och svärfar där det vankades god grill och rabarberpaj till dessert (mmmmmm). Efter maten kände jag mig grymt trött (vart vaken sedan 05.00), vi åkte hem strax efter 19.30 och när jag ca 1 timme senare skulle natta Gunnar så somna självklart jag me! Vaknade strax efter 11 när Oskar kom och la sig, tog av mig mina kläder och somna om =)
Dessvärre hade jag tänkt gratta mor min och Frida (som fyllde 25) efter att Gunnar hade somnat, så jag har fått kräla i stoftet idag!

Eftersom det va så fint väder så tog vi camaron in till stan..

Gunnar gillar att åka Camaro!

Jag tyckte mest det va blåsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar