tisdag 9 juni 2009

Ljust ute..

Igår jobbade jag stängning igen. Har jobbat så mycket konstiga tider nu fram och tillbaka så jag har ingen dygnsrytm alls känns det som! Det drog iallafall ut på tiden igår och vi kom inte iväg förrän strax efter halv 3 =( Körde hem en tjej efteråt så jag var inte hemma förrän 03.10, åt en macka, kollade lite på en inspelning från dagen och läste lite ur "Flickan som lekte med elden". Jag kom iallafall inte i säng förrän strax efter 4. Då hade solen börjat komma upp och det va ljust ute! Som tur va blev det ju således inte så mörkt här hemma (är ju lite mörkrädd) när jag gick och la mig alldeles själv =( Ikväll kommer Oskar och Gunnar äntligen hem och då får vi sova ihop igen, allihop =)

På väg hem igår natt. I horisonten har har det börjat ljusna, himlen är blå.

1 kommentar: