fredag 12 juni 2009

Fredagsmys =)

Äntligen fredag!! Äntligen en ledig helg!!
Har en sån fredag som man ska ha - tacos, mys i soffan och underhållning på TV. Kollar just nu på idol och sitter som en fågelholk vid varje framträdande. Hoppas att Akira eller Charlie Caper vinner, underbara talanger! Men hur ser Charlotte Perelli ut egentligen? Lite störigt att hon inte kan prata rent heller. Nej hon måste bort till nästa år!
Imorgon är det fest, och innan dess måste jag komma på nåt att ha på mig och införskaffa mig en icurl. Det får nog bli imorgon det, Oskar har precis köpt en ny mobiltelefon så jag har lite pluspoäng att hämta där ;) Han sitter och leker med den just nu, lite avis är man faktiskt men jag är nöjd med den jag har faktiskt..
Det får bli en tidig kväll ikväll, har 100 sidor kvar i Stig Larssons "flickan som lekte med elden" och den är så sjukt spännande just nu så jag mååååste läsa ut den idag eller senast imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar