lördag 4 juli 2009

Vilken vecka..

...skönt att den är över!! Vädret har varit underbart, det är inte det jag klagar på.. men värmen har förföljt mig! Som om den vill hämnas på att jag hela vintern har gått och längtat till sommaren och nu vill den bara knäcka mig! AC'n på jobbet har pajat, jag överdriver inte när jag säger att det är 40 grader varmt där inne, jag mätte det häromdagen när jag jobbade och det va inte ens i köket. Som om det inte räckte så har även AC'n i bilen pajat, luften är inte det minsta kyld utan det bara blåser. Jag döööör snart! Som tur är (även om det går emot min religion som sol och värmedyrkare att säga så) så väntar det kallare väder i nästa vecka! Jag har en arbetsvecka kvar innan det är semester och det behövs verkligen, denna veckan har jag stängt vilket innebär städning vilket innebär att man slutar först när allt är klart.. Det har tagit tid och har inte varit hemma förrän vid 4 på morgonen.. det orkar man inte alltför länge.. Har även försökt gå tillbaka till ett nyttigare liv denna veckan och det har funkat bra.. Är medlem i "viktklubb" där man räknar kalorier för att gå ner i vikt och det ska bli spännande vad vågen säger på måndag! Va ute och gick stavgång idag och lyssnade på ljudboken "den röda vargen" av Liza Marklund, mycket bra och spännande! Nu väntas en kväll i soffan, det har jag längtat efter!! (undar förresten om Oskar somna när han skulle natta Gunnar för 30 min sen??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar