fredag 13 februari 2009

Fredagskväll, let's dance & grönsaksstavar!

Ja jag måste säga att här ser nästan varje fredag likadan ut, till min glädje får jag tillägga. Det vankas god mat (fast ofta nåt i stil med tacos), let's dance och grönsaker med dip. Längtar till varje fredag när allt detta ska ske.. Och snart e det dags. 13 min tills det börjar. Gunnar somna precis (peppar peppar), jag har förberett allt där nere och den goda maten (fajitas) ligger redan i min mage :)
På förmiddagen idag va jag riktigt duktig. Det va strålade sol ute och -8 så jag klädde på Gunnar till max och så gav vi oss ut på en 1½ timme lång prommis! Va riktigt skönt, måste ut imorgon me för min ljudbok börjar bli riktigt spännande :)
Va även inne i stan en sväng och handlade inför helgen, god mat till imorgon och även lite röda tulpaner till mig. Får man inga av sambon får man inhandla dom själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar