torsdag 12 februari 2009

en liten lista

ALLMÄNT... Namn: Sofia Piercingar: Nej Tatueringar: Nej Längd: 158 cm Skostorlek: 37 Hårfärg: Mörkblond Är du kär i någon: Ohja! Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej Tänker du på självmord: Nej Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte.. nån kanske.. Vilket shampoo använder du: Just nu Wella Care Vilken parfym använder du: DKNY Vad är du rädd för: Mörker!!! Gillar du att tvätta: Tja det e väl ok, vika e däremot fruktansvärt tråkigt! Gillar du Berg-och-Dalbana: Ohja! SENASTE... Film du hyrde: Oj det va längesen.. låt mig se.. nej kommer inte ihåg.. Hyr nästan aldrig. Film du köpte: Längesen det me.. Borde ha vart Sex and the City - filmen. Låten du lyssnade på: Eminen - Kim Låten du hade på hjärnan: Lily & Sussie's melodifestivallåt Låten du laddade ner: Tror aldrig att jag har laddat ner nån låt.. Personen du ringde: Johanna TV program du tittade på: Melodifestivalen Personen du tänkte på: Johanna eftersom jag skrev henne på senaste jag ringde ;) FAVORIT... Mat: Oxfilé =) Låt: svårt att välja nån.. Sak att göra: Va med familjen =) Sport: Fotboll Dryck: Cola Light Kläder: Klänning Film: Sagan om ringen-filmerna SENASTE... Bok du läste: Tyskungen - Camilla Läckberg Personen du fick mail av: Pappa Personen du fick brev av: Jenni Personen du fick sms av: Johanna Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag. Kalkon, det va ljuvligt! ÖVRIGT... Vad har du gjort idag: Middag med familjen, kollat på film med Oskar och gått en långpromenad med mamma Var det kul: Japp! Alltihop! Hur tidigt stiger du upp: Ca 7 Gillar du att slåss: Nej Vad ska du göra ikväll: Inte så mycket kväll kvar, sova snart! Är du seriös: Det vet man aldrig, hahaha! Vad är du allergisk mot: Nåt slags gräs tror jag, kliar i munnen på somrarna :( Var har du ont: Ingenstans! Använder du hårspray: Nästan aldrig Kan du stå på händer: Japp! Favorit serie: Desperate, Sex and the City, Seinfeld, Vänner... ÖVRIGT MER... Salt eller socker: Salt! Gillar du ketchup: Ja Är du glad nu: Ja det är jag :) Var du glad igår: Ohja! Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja Vad dansar du till: Det mesta går bra Stockholm är: Kul Göteborg är: Mysig Kan du sjunga: Lite grann kanske Mer värt än guld: Olja? haha! Spaghetti eller makaroner: Spagetti i så fall Ett land jag helst vill besöka: Vill gärna åka till Barbados, Thailand, Australien, USA och Mexico. Ska bli skoj: Att åka till Mexico i Maj =) Ska inte bli skoj: Om jag måste börja jobba på MC igen Sparar till: Jag sparar aldrig, carpe diem! Väntar på: Pengar ;) Pålägg som gäller: skinka i så fall, men äter inte så mycket pålägg. Dagens dryck: Vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar