onsdag 25 februari 2009

Första stegen.

Idag kom Gunnar första steg... och jag missa det!!!
Var i köket och fixade och dona när Oskar kommer dit och säger att Gunnar precis tagit sitt första steg utan stöd! Tydligen hade Gunnar stått mellan soffan och soffbordet, funderat vart han skulle gå, hållit sig i soffan, släppt så han balanserade lite, höll sig i soffan igen och funderat om han skulle våga sig på att släppa, ta ett steg och kunna nå soffbordet... och så gjorde han det!!! Duktiga killen =)
Och imorgon blir han ett år och allt!! Tiden springer iväg!
Idag har vi förutom det jag just berättat, gått en långpromenad med mamma, ätit en semla, ätit en lunh m Oskar och beställt hem lite kläder från ellos! Har efter många om och men äntligen bestält därifrån. Funderade ett tag på bojkott eftersom dom aldrig ville spara mina favoriter eller kundvagn, men nu blev det av! Känns skönt men antagligen kommer ingenting att passa när det väl kommer fram!
Ja det får väl bli dagens i-landsproblem - när postorderföretagen inte sparar "mina favoriter" eller min kundvagn! Damn them!!
Köpte bland annat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar