torsdag 12 februari 2009

Dagen som gått..

Ja idag började dagen segt, va uppe några timmar me Gunnar inatt så vi gick inte upp förrän vid 9 imorse. Kalla mig galen, men jag går hellre upp vid 6-7 med en hel nattsömn bakom mig än vid 9 men 2 halva nattsömnar bakom!
Orkade inte bara va hemma så jag och Gunnar åkte in för att hälsa på kompisarna Theo & Daniéla. Tog med mig en påse med hembakta bullar som vi satt och smaska i oss med vårat thé, det va gott det! Daniéla tycker att jag ska starta en bullaffär eftersom jag bakar så goda bullar =) Hon e för söt!
Gunnar fick låna en gå-vagn som han gick med jättebra och eftersom Theo inte har börjat gå än så fick vi låna den sålänge. Gunnar blev jätteglad och har övat hela eftermiddagen. Bra oxå för han va så trött ikväll så han somna strax efter 7 (dvs lite mer fritid åt hans föräldrar att sitta och blogga och kolla på rederiet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar