torsdag 9 juni 2011

Väntan

Denna dagen har spenderats med städ på förmiddagen, häng här på eftermiddagen med Kia & Emil, powerwalk och en evig väntan på skatteåterbäringen ;-) idag kom den så imorgon ska det shoppas ;-) nej inga mängder men vi ska på bröllop så en ny outfit till mig är på sin plats, Kerstin behöver en liten klänning och så måste jag köpa hem en ny skrivare. Måste kunna skriva ut lite kort och sätta i ramar.. Är otroligt trött på våra kala väggar! Resten av pengarna ska sparas till Hamburg. Shoppar hellre där och hittar förhoppningsvis nåt som inte alla har ;-)

1 kommentar:

  1. Jag får min i morgon. Längtar!
    har clownen Manne funnits så länge? Det hade jag ingen aning om. Nix ingen apa.
    Manne drog en massa snuskskämt till oss vuxna :) Inget barnen märkte.

    SvaraRadera