söndag 5 juni 2011

Fruhippa

Mitt äventyr jag skrev om igår slutade i gbg på Liseberg :-) det var fruhippa på gång! I nästan exakt ett år har mina kära vänner väntat. Väntat på bebis, amning och sen är vi ju inte kända för att kunna styra upp nåt då alla kan. Uppslutningen blev därför lite dålig men vi hade riktigt skoj, vi fyra som var med :-)
Pinsamma uppdrag med poängsättning, attraktioner och picknick i solen stod Liseberg för. Mat, asti och konversationer stod Jens' lägenhet för och dans, shottar och skoskav stod krogen för. Denna dagen står för solglasögon, betongskalle och "sovmorgon". För även om vi sov till typ 11.30 så somnade vi väl vid 05 och då hade jag varit vaken i 22 timmar ;-)
Nu sitter jag på bussen och längtar hem till barn och man! Det är faktiskt skönt att vara ute och festa ibland och på många sätt gör det att man uppskattar hemmakvällarna med familjen ännu mer!!
Vill ändå påpeka hur kul dagen var igår! Tack till kära vännerna Johanna, Jenni och Veronika! Love you guys!!!
Avslutar med nya uttrycket som är stort hos den lite yngre publiken "jävla kebab"!!

2 kommentarer:

  1. Kerstin och jag hade det jättetrevligt, även om hon var ledsen och längtade efter sin mamma.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Underbart att du hade skoj!! Har fått lite uppdates av Johanna under eran dag ;0)...... Å tänk att Jonas hade såååå fel i sin gissning ang att din make skulle bjuda ut dej *mmohahhahaaa*.... Det är fler som gjort allt för att lura dej, än du tror..... Gissa att vi garva här nere i Fredags kväll:0).
    KRAAAAM

    SvaraRadera