måndag 20 juni 2011

Syskonbad

Oskar försökte ta ett kort när båda tittar upp men så fort en gjorde det så tittade den andra bort! Smutsiga barn blev iallafall rena ;-)

Jag ligger i sängen. Sprang en mil nu på kvällen och är helt slut!! Men skönt att det är gjort. Aningen för mycket god och onyttig mat slank ner i Hamburg i helgen!
Annars idag blev det en seg förmiddag hos Kia. Det var visserligen inte segt på nåt sätt men jag var så trött och seg så när Emil och Kerstin skulle sova så tog vi en paus och jag var duktig och gick hem och städade och åt lunch :-) sen träffades vi igen här hemma och vi fikade lite :-)

Imorgon är det dagis igen, sista veckan Gunnar går nu innan hans "sommarlov" börjar! Jag ska tvätta och packa om för om några dagar åker vi till Järna och firar midsommar :-) ska se om jag hinner sitta lite vid datorn och lägga upp lite Hamburg-bilder. Det beror såklart på hur Kerstin sover me...

1 kommentar:

  1. Det var nog ingen bra ide att ha den på natten! Sov väldigt obekvämt :/

    SvaraRadera