lördag 11 juni 2011

Pingst it is

...och idag ska vi på bröllop! Alla ska bli fina så operation rena barn startar strax med bad ;-) hoppas att det slutar regna snart bara!
Vi har haft fullt upp i några dagar så det har bara blivit några snabba inlägg. Torsdagen spenderades i Borås och shopping av kläder stod på Todo-listan! Jag hittade 2 klänningar till mig, skor, vitt linne, klänning till K, en byx-dress till K och div annat! Gunnar fick inget eftersom han fick så mycket på rean sist och kläder till bröllopet har han redan! Ännu mera shopping, då i form av mat blev det när dagis var slut. Sen kom vi hem och jag dog i soffan ;-)
Igår startade dagen med en tur i u-hamn centrum innan vi åkte på mammaträff hos Therese :-) där lekte barnen ihop och vi mammor fick både god lunch och en underbar äppelkaka som jag måste få receptet på gör den var verkligen smaskig!! Väl hemma så var Kerstin helt slut så hon sov i vagnen i typ 2 timmar. Gunnar fick lite fredagsmys i soffan med en liten skål godis och en film och på så sätt kunde jag gå runt och småstäda lite innan Oskar kom hem. Han har mycket på jobbet nu och kommer antagligen att jobba över en del nu innan han går på semester!
Igår blev det tacomys, film och godis i soffan. Idag funderar jag på om jag ev hinner springa en sväng ;-) skulle behövas ;-) nä nu ska make väckas och sen får det hända nåt om vi ska hinna i tid idag!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar