lördag 4 juni 2011

Äventyr!

Jag är ute på äventyr! Igår kväll fick jag ett sms av ett okänt nr där det stod att jag skulle "ut på äventyr" idag och att jag skulle packa en väska med utekläder, partykläder, bekväma skor och övernattningsprylar. Tror ni att jag kunde somna igår? Jag började kolla kläder, ringa folk och skriva listor om hur barnen ska skötas ;-) (vet att det inte behövs men det är mer för min egen trygghet). Tror ni att jag kunde äta frukost då? Nej det gör jag nu! Mamma kom och hämtade mig kl 09.30, körde mig till bussen i Borås utan att avslöja ett ord om vad som skulle hända! Sitter nu på bussen mot GBG och försöker lista ut den här komplotten! Alla har liksom ljugit för mig i flera veckor om vad dom ska göra denna helgen utan att jag har fattat nåt. Så har jag varit arg på min stackars älskling oxå för att han inte ville åka till Öland som vi hade bestämt och så va det inte hans fel! Sorry babe!!
To be continued....

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. åh vad spännande! ser framemot uppdateringen om vad som hittades på :)

    SvaraRadera