fredag 30 april 2010

Valborg.

Vi hoppar allt vad majbrasor och vårsånger heter idag. Att det regnar ute har inte så mycket med saken att göra, men Gunnar sover och majbrasan tänds först kl 21. Jag känner mig lite bättre. Speciellt magen känns bra igen, men lite hosta och ont i halsen återkommer. Va på sjukt dåligt humör innan och hormonsvängningarna liknade nästan rabies. Tur då att man har en man här hemma som kan ta det på rätt sätt. Måste dock erkänna att när jag har mina utbrott så är det väldigt störigt att han bara skrattar åt mig och säger att jag är söt när jag är arg DÅ vill jag nästan smälla till honom, men i efterhand så är det skönt att inte han dras med i mitt dåliga humör och börjar bråka istället :) Snart börjar klockan bli mycket för oss småbarnsföräldrar och pensionärer och sängen börjar kalla på mig. Speciellt nu när Oskar sätter på en dålig film (gäsp!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar