torsdag 22 april 2010

Sol ute.. men inte inne!

Idag vaknade jag med värsta huvudvärken och kände mig inte alls upplagd för jobb. Jag känner mig över huvudtaget inte helt hundra och har bestämt mig för att vara hemma från jobbet idag. Bättre att bestämma sig för det nu än att åka dit och åka hem lika snabbt igen och dom står utan en personal som dom räknat med! Synd bara att det är så himla vackert väder =(
Så idag händer nog inte mycket. Måste bara ta mig in till stan nån gång under dagen och handla lite, har inte ett skit hemma!
Igår däremot hade vi en mycket trevlig dag. Jag, Gunnar, Daniéla och Theo var hemma och hälsade på hos Thea och Viggo. Vädret va kasst så vi va mest inne (förutom en prommis när alla barnen skulle sova). Viggo gjorde nog stort intryck på Gunnar för han gick hela kvällen och pratade om "Go" "Go" och "bebis".
På eftermiddagen va vi ute en sväng i trädgården igen och det känns som om det börjar hända lite saker nu. Vill köpa krukor och blommor så det blir riktigt fint, men jag får nog vänta lite till. Vill även göra om i den inglasade altanen så det blir snyggt och fräscht till sommaren.. Menmen allt har sin tid fast tålamod är kanske inte min melodi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar